هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر

.......به امید ظهور امام زمان (عج) که صد البته بسیار نزدیک است......

هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر

.......به امید ظهور امام زمان (عج) که صد البته بسیار نزدیک است......

هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر
بسم الله الرحمن الرحیم
از آن جایی که اهمیت و تاثیر فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست لذا "هیئت انصار المهدی (عج) فولادشهر" نیز بر آن شده تا با ایجاد راه های ارتباطی سبب نشر هر چه بهتر سیره اهل بیت (س) شود. لذا از عزیزانی که تمایل به دریافت تولیدات "هیئت انصارالمهدی(عج)" تقاضا میشود پس از بروز رسانی نرم افزار تلگرام خود عبارت:

https://telegram.me/ansaralmahdii_blog_ir

را جست و جو نموده و ما را همراهی نمایند.
التماس دعا

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

فرازی از دعای عرفه

دعای عرفه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۴
خادم اهل بیت
سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

روز عرفه روز نیایش

عرفه چیست؟ و در عرفه چه باید کرد؟


 

... تا غروب آفتاب دستش رو به آسمان بلند بود و با تضرع اشک می‌ریخت ... تا بالاخره بخشیده شد...

 

نهم ذیحجه (در ایران، فردا پنجشنبه) روز عرفه است. خداوند متعال در این روز به سه مکان و سه گروه از انسانها، توجه ویژه دارد:

 

1. کربلا و زائران امام حسین (ع).

 

2.  صحرای عرفات (در نزدیکی مکه) و حجاج بیت الله.

 

3  .  هر جا از دنیا که دستی به سوی او بلند شود و دلی بشکند.

 

 

 

چرا «عرفه»؟

 

ـ آنگاه که جبرئیل (ع) مناسک حج را به حضرت ابراهیم (ع) می‌آموخت، چون به عرفه رسید به او گفت : «عرفت؟» یعنی «یاد گرفتی؟» و او پاسخ داد آری. لذا به این نام خوانده شد.

 

ـ وجه دیگر اینکه مردم از این جایگاه و در این سرزمین به گناه خود اعتراف می‌کنند.

 

ـ بعضی دیگر هم آن را جهت تحمل صبر و رنجی میدانند که برای رسیدن به آن باید متحمل شد ؛ چرا که یکی از معانی «عرف» صبر و شکیبایی و تحمل است.(1)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۳
خادم اهل بیت
دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

هفته هفته دفاع مقدس مبارک

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه‏های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارَکِ تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‏طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‏های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‏های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد. دفاع مقدس ما در زمینه‏های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زَنَد و تحلیل‏های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی‏شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‏آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت. جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ۲۸۸۷ روز به طول انجامید که طی آن هزار روز نبرد فعال صورت گرفت که ۷۹۳ روز حمله از سوی رزمندگان اسلام بود و ۲۰۷ روز از سوی ارتش متجاوز بعثی. در طول جنگ شمار ۳۸۱ هزار و ۶۸۰ نفر از نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند و ۷۲ هزار نفر به اسارت نیروهای اسلام درآمدند. در این هشت سال ۳۷۱ فروند هواپیما و ۸۲ فروند بالگرد دشمن منهدم شد. ۱۷۰۰ دستگاه تانک و نفربر، ۴۸۰ قبضه توپ و سه هزار و ۳۶۳ دستگاه خودرو نظامی به غنیمت ایران درآمد و پنج هزار و ۷۵۸ دستگاه تانک و نفربر، ۵۳۲ قبضه توپ و پنج هزار و ۱۵۲ دستگاه خودرو نظامی دشمن منهدم گردید. مقاومت رزمندگان اسلام سبب شد تا ذخایر ارزی عراق که در ابتدای جنگ، حدود سی میلیارد دلار بود، پس از شکست در عملیات بیت‏المقدس و فتح خرمشهر به صفر برسد و پس از پایان جنگ، این کشور بیش از هفتاد میلیارد دلار بدهی داشته باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۹
خادم اهل بیت
يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

شهادت امام باقر (ع) تسلیت باد

سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام )
هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (( علیه السلام )) ، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم .


امام باقر علیه السلام :
«إِنَّما یُداقُّ اللّهُ الْعِبادَ فِى الْحِسابِ یَوْمَ الْقِیمَةِ عَلى قَدْرِ ما آتاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِى الدُّنْیا.»:
خداوند در روز قیامت در حساب بندگانش، به اندازه عقلى که در دنیا به آنها داده است، دقّت و باریک بینى مى کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۵
خادم اهل بیت
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

دانلود صوت دعای عرفه امام حسین(ع)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۷
خادم اهل بیت

دوازدهمین پیش شماره «خط حزب‌الله» با یادداشتی درباره «حق‌الناس، باطل‌السحر نقشه‌ی دشمن در انتخابات» منتشر شد.
گزارش خبری از مطالبه جدی رهبر انقلاب از نیروهای مؤمن و انقلابی در ۵ سخنرانی اخیر ایشان، توصیه حضرت امام(ره) درباره لزوم دفاع از انقلاب، معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» و توصیه‌ای در باب مناجات و استفغار در روز عرفه، از مهمترین بخش‌های پیش‌شماره‌ی جدید نشریه‌ی خط حزب‌الله است.
ششمین قسمت از سلسله مباحث آزادی از دیدگاه رهبر انقلاب و هم چنین بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شرایط و دلایل آغاز جنگ تحمیلی از دیگر بخش‌های این شماره نشریه است.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۷
خادم اهل بیت
پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ق.ظ

اشاراتی درباره زیارت امام رضا علیه‌السلام


حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره در یکی از سفرهای خود به مشهد مقدس در بین جمعی از ارادتمندان، بیاناتی درباره زیارت حرم شریف امام رضا علیه‌السلام و کرامات آن حضرت ایراد فرمودند، خلاصه‌ای از این بیانات در ادامه آمده است:

زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید. اگر حال داشتید، به حرم بروید. هنگامی که از حضرت رضا علیه‌السلام اذن دخول می‌طلبید و می‌گویید: «أ أدخُلُ یا حجةَ الله؛ ای حجت خدا، آیا وارد شوم؟»، به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت به شما اجازه داده است.

اذن دخول حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام گریه است؛ اگر اشک آمد، امام حسین علیه‌السلام اذن دخول داده‌اند و وارد شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۱۹
خادم اهل بیت
پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
و الحمدللَّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الأطیبین الأطهرین المنتجبین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 خوشامد عرض میکنیم به همه‌ی شما برادران و خواهران عزیز که از شهرهای مختلف رنج سفر را تحمّل فرمودید و زحمت کشیدید و تشریف آوردید و فضای حسینیّه‌ی ما را با حضور خودتان، با احساسات خودتان متبرّک کردید. بخصوص برادران و خواهرانی که از راه‌های دور تشریف آوردند، و امیدواریم که رحمت الهی و فضل الهی شامل حال یکایک شما برادران و خواهران باشد.

 این ایّام تصادفاً مقارن است با ایّام متبرّک ماه ذی‌قعده و روزهای پرخاطره‌ی ماه شهریور. برکات ماه ذی‌قعده هم برکات فراوانی است؛ خاطرات شهریورماه هم خاطرات پرمعنا و پرمغزی است. ماه مبارک ذی‌قعده، اوّلِ ماه‌های حرام است؛ یازدهم این ماه ولادت مبارک حضرت ثامن‌الحجج (علیه آلاف التّحیّة و الثّناء) و دهه‌ی کرامت است؛ روز بیست‌وسوّم این ماه روز زیارتی مخصوص حضرت ثامن‌الحجج (علیه الصّلاة و السّلام) است؛ روز بیست‌وپنجم این ماه روز دحوالارض است که روز با برکتی است؛ شب نیمه‌ی ماه ذی‌قعده از شبهای متبرّک سال است که اعمالی دارد؛ روزهای یکشنبه‌ی ماه ذی‌قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذی‌قعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبه‌ی این ماه این نماز را -یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند- انجام بدهید. غرض، ایّام در ماه ذی‌قعده که اوّل ماه‌های حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۰
خادم اهل بیت
پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

«اینقدر جوانان حزب‌اللهی را نکوبند»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۰۹
خادم اهل بیت
جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

کلید اقتصاد مقاومتی است

در پیش‌شماره دهم خط حزب‌الله بخوانید:

«کلید اقتصاد مقاومتی است»

پیش شماره‌ی جدید «خط حزب‌الله» با موضوع محوری اقتصاد مقاومتی منتشر شد.
دهمین پیش شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ی «دشمن بر می‌گردد»، به همراه گزارشی درباره‌ی «اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات کشور» بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفت.
سخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۱
خادم اهل بیت
دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

دانلود فیلم طنز/ دکتر سلام ۹۲

جهت دانلود دکتر سلام 92 بر روی تصویر کلیک نمایید.

حجم فایل:93 مگابایت

مدت: 24:40

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۵
خادم اهل بیت
دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

آسیب‌های ماهواره از منظر آیات و روایات

چکیده 
دراین مقاله کوتاه سعی بر آن شده که اهداف شبکه های ماهواره ای و نقشی که بر عهده دارند و همچنین بررسی آسیب‌های ماهواره اعم از آسیب‌های فردی، روحی روانی، خانوادگی، اجتماعی، دینی واعتقادی، و...با توجه به احادیث و آیات قرآن مورد بحث قرار گیرد.
کلید واژه 
آسیب‌های ماهواره، اهداف ماهواره، دعوت به گناه، عوارض روحی، روان پریشی، خود ارضائی، هم جنس گرایی، افسردگی، تهاجم فرهنگی، پشیمانی، نفاق، کید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۸
خادم اهل بیت
يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

من محمدعلی رجایی هستم...

متن زیر طرحی از یک زندگی است که توسط محمدعلی رجایی بعد از انتصابش به مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران روایت شده است. متن ساده و بی‌ریا است. یقیناً مخاطبان عزیر نه یکبار بلکه چندبار این متن را پیش از این خوانده یا شنیده‌‌اند اما گویی حدیث مکرر است که بار دیگر تکرار می‌شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۹
خادم اهل بیت
شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

نوجوانی دوره ی انتخاب سبک ها

حجت الاسلام علیرضا پناهیان متولد سال 1344 ، از اساتید حوزه و دانشگاه هستند که دعوت نو+جوان را قبول کردند تا دربارۀ یکی از مهمترین و حساس ترین نیاز های امروز زندگی مان صحبت کنیم . این نیاز اساسی که احتمالاً اسمش را همه مان شنیده ایم سبک زندگی نام دارد. اما سوال این است که سبک زندگی دقیقاً چیست و چه کاربردی در زندگی روزمرۀ ما دارد؟ بخش اول این گفت و گو را با هم می خوانیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۹
خادم اهل بیت
شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

مهدی (علیه السلام)در اهل سنت

 در این بخش سعی بر بیان احوالات مهدی (علیه السلام)موعود از مدخل اعتقادات اهل سنت است، پس به احادیثی اشاره می‌شود که از کتب معتبر و روایی اهل سنت استخراج شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۲
خادم اهل بیت
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ

عصر ظهور

 او مظهر عدلی است که همگان منتظر اویند، در زمان او عدل چون نور خورشید به درون خانه افراد نفوذ می‌کند و عدالت او شمول داشته و افراد بدکار و نیکوکار را فرا می‌گیرد

آنگونه که از متون اسلامی استفاده می‌گردد، در عصر ظهور برکات و نعم فراوانی بر اهل زمین آشکار می‌گردد. این برکات و نعم را در حالت کلی می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:

الف) برکات مادی                        ب) برکات معنوی

که در زیر، با رعایت اختصار به عده‌ای از آنان اشاره می‌گردد:

1- برقراری عدالت:

او مظهر عدلی است که همگان منتظر اویند، در زمان او عدل چون نور خورشید به درون خانه افراد نفوذ می‌کند و عدالت او شمول داشته و افراد بدکار و نیکوکار را فرا می‌گیرد؛ همچنین با ظهور او کتابهای آسمانی انبیای گذشته، بدون هیچ انحرافی عرضه می‌گردد و او بین اهل تورات با تورات و بین اهل انجیل با انجیل و با اهل قرآن با قرآن قضاوت می‌کند. درآن دوران حق هر کس به او بازگردانده می‌شود.

2- ایجاد امنیت:

در زمان حکومتش امنیت درسرتاسر زمین تامین می‌شود؛ اشرار هلاک خواهند شد؛ فتنه‌گرها و غارتگرها نابود می‌شوند و در راهها امنیت کامل برقرار می‌گردد.

3- رغبت و رو آوردن مردم و اهل ادیان به دین و دیانت:

براساس شیوه مناسب دعوت آن حضرت، مردم با میل و رغبت به دین و عبادت خداوندی روی می‌آورند و رانده‌شدگان از دین به سوی آشیانه‌های آرام‌بخش خویش بازمی‌گردند و در حکومت او بدعتها و بی‌دینی‌ها و ستمگری‌ها ریشه‌کن می‌گردد.

4- پیشرفت محاسن اخلاقی و قوه‌های عقلانی:

با عنایت امام زمان(علیه السلام)عقول افراد ترقی نموده و اخلاق آنها کامل می‌شود؛ قلوب مردم آکنده از غنا و بی‌نیازی می‌شود؛ ریا از میان مردم رفته و امانتداری رایج می‌گردد و ریشه های دروغ و تهمت قطع می‌گردد. همچنین هیچ کس بر دیگری برتری نمی‌ورزد.

5- پیشرفت علم و دانش:

علاوه بر دو قسمت علم که قبل از ظهور توسط پیامبران آورده شده است، بیست و پنج حرف (قسمت) دیگر علم توسط آن حضرت آشکار می‌گردد. آن حضرت علم و دانش را همانند عدالت در سرتاسر زمین منتشر می‌سازد و با عنایت آن حضرت علم در قلوب مؤمنین قرار می‌گیرد.

6- همراهی طبیعت با مؤمنان:

بدلیل همراهی اهل ایمان با موعود، برکات آسمانی و زمینی بر مردم سرازیر می‌شود و زمین برکات خود را خارج می‌سازد. آسمان باران خود را می‌بارد؛ درختان، میوه خود را به ثمر می‌نشانند و زمین گیاهان خود را می‌رویاند.

7- رفاه اقتصادی عموم جامعه:

در دوران طلایی ظهور، مردم با حاکمی بسیار بخشنده مواجه می‌باشند. حضرتش آن چنان اموالش را می‌بخشد که کسی قبل از او نبخشیده باشد. بدلیل امنیت اقتصادی حاکم بر جهان، مردم به زراندوزی و انباشته کردن اموال نیازی نخواهند داشت.

8- رفاه اجتماعی:

در آن زمان، نهرها پر آب شده و به اطراف زمین کشیده می‌شوند و همه کس در همه جا از نعمت آب برخوردار است. در آن زمان دامها بر روی زمین فراوان می‌شوند و مردم از فواید آنها برخوردار می‌گردند و خیر و برکت به دست مهدی (علیه السلام)زیاد می‌گردد به طوری که زمین به دست آن حضرت با صفا و باطراوت می‌گردد.

9- تداوم حکومت صالحین بر کره زمین تا روز قیامت:

حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)آغاز حکومت آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)است بر روی زمین و همان حکومت صالحین است که قرآن به آن وعده داده است ونیز وعده آن در تورات و زبور و سایر کتب آسمانی ذکر شده است. برای حکومت صالحین مدت زمان مشخصی تعیین نگردیده و آن حکومت تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.

10- پیروزی نهایی:

آنچه برای حضرت مهدی (علیه السلام)تقدیر شده است، پیروزی نهایی و همیشگی است نه چیز دیگر؛ بنابر این ایشان همچون پدرانشان در میان مردم می‌باشد.

منبع : سایت رشد به تصحیح حجت الاسلام و المسلمین جاودان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۸
خادم اهل بیت
پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

خط حزب‌الله برای «محمد رسول‌الله(ص)»

نهمین پیش‌شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ای از سیر تاریخی فیلم محمد رسول‌الله صلی‌الله‌‌علیه‌وآله به همراه سرمقاله‌ای درخصوص وظیفه‌ی جناح مؤمن انقلابی در برابر دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی فرهنگ منتشر شد.
در این شماره مطالب متنوعی از جمله بازخوانی آرای رهبر انقلاب درباره آزادی در قالب یک خطبه‌ی تاریخی در نماز جمعه، معرفی کتابی درخصوص کودکی پیامبر اعظم صلی‌الله‌‌علیه‌وآله و هم‌چنین پاسخی به اظهارات تأمل‌برانگیز وزیر امورخارجه‌ی انگلستان درخصوص سیاست‌خارجی کشورمان در برابر رژیم صهیونیستی، منتشر شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IRقرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
این نشریه را از اینجا دریافت کنید:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۸
خادم اهل بیت
پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

دانلود یازدهمین برنامه رادیویی صدای مصاف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۵
خادم اهل بیت
چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

حرفهایی که نشنیده گرفتند

سخنرانی استاد رائفی پور در ارتباط با داعش و جنگ نرم .جهت دانلود بر روی عکس کلیک کنید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۴
خادم اهل بیت
سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ق.ظ

مولودی ویژه میلاد امام رضا علیه السلام

 حاج منصور ارضی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - گاه گاهی سختی فولاد می آید به کار (مدح) 7:11 

 حاج ابوالفضل بختیاری - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - یه دل دارم اونم برا شما گذاشتمش کنار (سرود) 7:28 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - اسمت دل عاشقارو (سرود) 10:03 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - این گنج به این طایفه ارزان نرسیده (مدح) 10:25 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - یک ذره کم نمی شود این اشتیاق ها (مدح) 8:34 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - ممنونم آقاجون که مارو نگا کردی (سرود) 11:45 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - ذکر امیرالمومنین علیه السلام و شعرخوانی 11:28

  حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - لم داده ام به تکیه گه لن ترانی ات (مدح امیرالمومنین علیه السلام) 3:41

  حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - ذکر امیرالمومنین علیه السلام 5:15 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - همین است و همین است و همین است (سرود) 1:50

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - اسمت دل عاشقا رو (سرود) 1:09

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - این گنج به این طایفه ارزان نرسیده (مدح)8:27 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - هستیم ریزه خوار شما یا اباالحسن (مدح) 9:12

  حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - ممنونم آقا جون که ما رو صدا کردی ( سرود ) 12:17 

 حاج محمود کریمی - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - حاجت خود را ببر دربار سلطان نجف ( مدح ) 5:40 

 کربلایی جواد مقدم - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - مدح امام رضا علیه السلام 4:05

  کربلایی جواد مقدم - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - امشب از مدینه عشق بوی مرتضی رسیده (سرود) 3:20

  کربلایی جواد مقدم - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - خالق منان رها خواسته منو (سرود) 3:22 

 کربلایی جواد مقدم - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - من یه پرنده ام خدائیه دلم (سرود) 4:15

  کربلایی جواد مقدم - میلاد امام رضا علیه السلام سال 93 - ای دم یاهو (سرود) 3:28

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۶
خادم اهل بیت