هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر

.......به امید ظهور امام زمان (عج) که صد البته بسیار نزدیک است......

هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر

.......به امید ظهور امام زمان (عج) که صد البته بسیار نزدیک است......

هیئت فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) فولادشهر
بسم الله الرحمن الرحیم
از آن جایی که اهمیت و تاثیر فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست لذا "هیئت انصار المهدی (عج) فولادشهر" نیز بر آن شده تا با ایجاد راه های ارتباطی سبب نشر هر چه بهتر سیره اهل بیت (س) شود. لذا از عزیزانی که تمایل به دریافت تولیدات "هیئت انصارالمهدی(عج)" تقاضا میشود پس از بروز رسانی نرم افزار تلگرام خود عبارت:

https://telegram.me/ansaralmahdii_blog_ir

را جست و جو نموده و ما را همراهی نمایند.
التماس دعا

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نرم افزار اندروید «تبلیغ در رمضان» و «موفقیت در تبلیغ» از سوی اداره نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه، برای استفاده طلاب و مبلغان گرامی به صورت رایگان منتشر شد.

حجت الاسلام علی اکبر مومنی رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار نسخه الکترونیکی ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ درپرتال دفترتبلیغات اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر مومنی رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی از انتشار نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ در پرتال دفترتبلیغات اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ خبر داد.
وی در این خصوص اظهار داشت: دغدغه همیشه مبلغان پیش از اعزام به تبلیغ در مناسبت های مختلف، آماده سازی مطالب و محتوا می باشد که گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در همین راستا نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه راهیان نور را پیش از چاپ و توزیع در دسترس مبلغان قرار داده است.
حجت الاسلام مومنی با اشاره به موضوعات مندرج در ره توشه رمضان تاکید کرد: موضوعاتی که در ره توشه راهیان نور در اختیار مبلغان قرار می گیرد با توجه به نیاز ها و موضوعات روز دسته بندی و انتخاب شده و در اختیار نویسندگان مطرح و فاضل جهت تهیه مقاله قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: هدف از انتخاب این موضوعات فرهنگ سازی به روز و مناسب جامعه است و انتظار داریم تا مبلغان از این موضوعات در سخنرانی های ماه مبارک رمضان استفاده کنند.
رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص محتوای ره توشه راهیان نور بیان داشت: ره توشه امسال در دوبخش آماده شده است. بخش اول محتوای تبلیغی است که دارای ۳۱ منبر می باشد که متناسب با مناسبت های ماه رمضان تهیه و آماده شده است و مبلغان می توانند به صورت ترتیبی از این منابر و مقالات استفاده کنند.
وی گفت:‌ بخش دوم این کتاب پیوست های تبلیغی می باشد که مقالاتی با عناوین خاص در آن آمده است؛ موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی،‌ پیام دعاهای روزانه ماه رمضان و خاطرات و تجارب تبلیغی در اختیار مبلغان قرار گرفته است.
حجت الاسلام مومنی در پایان خاطر نشان کرد:‌ محتوای ره توشه راهیان نور رمضان جهت چاپ به انتشارات بوستان کتاب داده شده که در روزهای آتی منتشر و در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

جهت دانلود و استفاده از نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵، می توانید از طریق کلیک بر روی فایل های ذیل نیز اقدام نمایید.

دانلود فایلها

دانلود نسخه اندروید نرم افزار ره توشه رمضان 
دانلود نسخه الکترونیکی PDF ره توسعه رمضان 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی